[silindi] mondecaidensecmeler baş aşağı dueuyordu o yüzden doğum pozisyonunda dediler beklettiler ama bebeğin yüzünün benim sırtıma dönük olması gerekirken karnıma dönükmüş. Böyle olunca bebek destek alıp kendini ittiremiyormuş o yüzden açılma olmuyor ve olsa bile doğum çok zor oluyormuş. Ben 2 gün sancı çektim ne yemek ne uyku ne bir damla su icebildim. En sonunda takatim kalmadı çıkıyorum dedim özele gittim başka şehirde sezaryen oldum. Oradaki doktor demişti bebeğin yüzü ters normal doğum ihtimali %15 boşuna beklemişsin diye. O yüzden diyorum inşallah sizinki ters değildir de bu kadar acı çekmezsiniz. 🙏🏻❤️
twobabymom_ mondecaidensecmeler Hurma ye canım biraz sıcak duş al plates topun varsa açılma olsun diye kullandıklarını duydum bir de afedersin doktor ne söyledi yasak koydu mu bilmiyorum son zamanlarda da çok zor oluyor ama ilişki de rahmi gevsettigini okumuştum birçok yerde doğumu tetiklediğini biliyorum hatta bende 28 haftalık hamileyim doktorum erken doğum riskim olduğu için yasak koydu Hayirla sağlıkla en kolay şekilde kurtulursunuz inşallah ikinizde
mondecaidensecmeler twobabymom_ canım ben cinselligi hiç sormadım cinselliğin tetiklediğini duydum ama eşim korkudan yanaşmıyor. Herşeyi yaptım plates haricinde işe yaramadı bekliyorum daha😂
Duyulurum mondecaidensecmeler 40+2de benim sancılar gelmeye başladı. Hayırlı sağlıklı kolay bir doğum olur inşallah 🤍
SetenayCo mondecaidensecmeler Benim durumumda aynı bu anne gibiydi, yüzü karnıma bakarak geldi dünyaya, o da kendini ittirmesini zorlaştırdı. Ama başka sıkıntı olmadı çok şükür. Sadece doğum süresi çok uzun oldu, sancı falan uzun sürdü.
twobabymom_ mondecaidensecmeler ayy evet erkekler çok korkuyor anlıyorum seni bende 42.haftaya kadar bekledim doğumu ne acilmam oldu ne sancim oldu bebek de 4 buçuk kiloya ulaşınca mecbur sezeryan olmuştum esime cok teklif etmiştim ama korkmuştu erkekler bu konuda hassas oluyor dene bakalım şansıni😀
1z_ulaal mondecaidensecmeler ben tam 40 ta doğurdum benimde hiç doğacak gibi değildi ebe açılmaya baktı varmı yokmu diye o esnada beni 4 cm açtı eliyle muneden sonra ben naptım biliyormsun dedi n’aptınız dedim şuan 4 cm açılma yaptım dedi ertesi günü sabah 7 suyum geldi hastaneye gittim 9 cm hemen doğuma 15 dkka doğdu
1z_ulaal mondecaidensecmeler tamam bendede aynısıydı sıfır açılma ebe eliyle açtı beni alttan muanede ertesi gün doğrudum ama bi videoda yaptığım egzersiz beni doğuma sürükledi
1z_ulaal mondecaidensecmeler sana bi video öneriym onu yap sabaha doğurursun o beni etkiledi bence benim sorunum sadece bebeğin kafası kanalda değildi hafif soldu 4 cm açılmadan sonra çocuk kafasını kanala koydu hemen doğum başladı zaten
SetenayCo mondecaidensecmeler Zor bir doğum oldu, kafası leğen kemiklerinin arasına sıkışmıştı ama normal doğum yaptım, kızım sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi.
1z_ulaal mondecaidensecmeler ay bulamıyorum dur bulucam senin için yabancı değişk bi isimdi bak yap her hareketi ben ondan sonra gerçekten doğumun başlayacağını hissettim ve oldu yapanlarda zaten 2,3 gün içinde doğurmuşlar
mondecaidensecmeler SetenayCo benim ilk doğumum çok zordu oğlum geride olduğu için 9 cm açıklıkla doğuma girdim ama geride olduğundan doktor kesi attı yinede zor cikardi. Ondan da bu doğumuma korkuyorum aslında kolay olur diye dua ediyorum
1z_ulaal mondecaidensecmeler exercises to ınduce yaz çıkar 2.5mn izlenmiş video yarın doğum haberini alırız inşallah 😂😂zor buldum valla videoyu bizide haberdar ederisnz artık
hndathn mondecaidensecmeler oğlumu 40+1 de doğurdum ilk çocuğum arkadasımda 2.cocugunu 41.haftada doğurdu ama arkadaslarım arasından bır rekor var 42.haftada dogurdu arkadasım kızını😁