mondecaidensecmeler baş aşağı dueuyordu o yüzden doğum pozisyonunda dediler beklettiler ama bebeğin yüzünün benim sırtıma dönük olması gerekirken karnıma dönükmüş. Böyle olunca bebek destek alıp kendini ittiremiyormuş o yüzden açılma olmuyor ve olsa bile doğum çok zor oluyormuş. Ben 2 gün sancı çektim ne yemek ne uyku ne bir damla su icebildim. En sonunda takatim kalmadı çıkıyorum dedim özele gittim başka şehirde sezaryen oldum. Oradaki doktor demişti bebeğin yüzü ters normal doğum ihtimali %15 boşuna beklemişsin diye. O yüzden diyorum inşallah sizinki ters değildir de bu kadar acı çekmezsiniz. 🙏🏻❤️