mondecaidensecmeler 40+4 te doğdu kızım, daha doğrusu doktorum artık çıkartalım dedi😅 hiç sancım olmadı, açılmam da 3 cm falan kadardı galiba, riske atmayalım deyip 40+4 e sezeryan planladı doktorum. Ben normal istiyordum beklemeye niyetim vardı ama doktoruma güvendim ve doğum sabahı karnımda gerginlik oluştu, zor nefes alıyordum, doğuma girince doktorum kakasını yapmış iyiki beklememişiz dedi. Hayırlısı olsun hakkınızda, Rabb im sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏻 en ufak bir farklı hissettiğinizde mutlaka doktorunuza veya hastaneye ulaşın