caspermama
Bir yaştan sonrasını daha çok sevdim ben ya. Şu an 20 aylık ve bizi taklit etmeye çalışan, bireyselleşen, saçlarımı tarayan, baba baba diye ortalıkta gezen bir oğlum var. Artık bir şeylerin farkına vardıkları için çok inat ve yaramaz oluyorlar ama çokta zevkli ya. Mesela artık beni ve babasını kıskanıyor çok komik oluyor, herkesin taklidini yapıyor, gittiğimiz yerlerde bize eşlik ediyor. Aslında bakış açısına göre değişir. Ben bir daha gelmeyecek olan zevkli yanlarına bakıyorum