caspermama biri 3 yaşında biri 1,5 bence 1 yaştan öncesi daha kolaydı😅 tek farklılık daha uzun uyuyorlar, yine diş sancıları oluyor kızım son dişi 2,5 yaşında çıkardı, oğlumun daha 4 tane var. 2 ile 3 yaş arası çok zor tuvalet eğitimi, herşeyi kendi yapma istekleri, hiç birşey beğenmemeler, kendim yiyecem, kendim giyecem, kendim yapacam, çok ilginç saç modelleri ve kıyafetlerle dışarı çıkmalar 😅 kanepelerden koltuklardan zıplamalar, dolapları boşaltmalar, sürekli bir yerleri kırıp dökmeler… Bu liste çok uzar en iyisi ben son bir kaç günden örnekler verip kısa(!)keseyim 😅 kızım 2 gün önce ayakabısını giymek için uğraşırken elinin üzerindeki kemiği çatlattı, oğlumu bu sabah aktivite sandalyesi ile peteğin üzerine çıkarak camları yalarken yakaladım, beni görünce panikleyip cumburlop yere düştü 😅evin içinde koşarken keçi gibi kafa kafaya tosladılar ikisininde anlı şuanda mor. Yani aslında hiçbir şey düzelmiyor Sadece bu tempoya alışıyorsun😢 sadece bebeğinle ilgili her anın tadını çıkar, zaman çok hızlı akıyor ve çok hızlı büyüyorlar.