O zaman sizi rahatlatayım çünkü o dönemde deli gibi araştırdım bende kızım 14 günlükken ateşi sadece 37,5 taydı bir iki kere inlemesine şahit olup 2 kere de ağız dolusu kustu acile gittik kan aldılar idrar aldılar ultrason çektiler sabahta yenidoğan uzmanı görüp yatış verdi ve kızımı alıp yenidoğan yoğunbakıma direkt antibiyotik tedavisine başladılar kanda idrarda bi şey yoktu ama kültür sonuçlarına bakacagız dediler neye uğradığımız şaşırdık bir gösterelim diye gittiğimiz hastaneden ayrılamadık kültür sonuçlarının çıkması da biraz zaman alıyor bu süreçte sadece günde 3 kere kızımı emzirmeye girdim yoğunbakıma sabah sagdığım sütleri getirdim onlar verdi kültür sonıçları çıkınca kanda enfeksiyon olduğu anlaşıldı sizinde dediğiniz gibi çocuğun evdeki gibi emiyor keyfi yerindeydi bu antibiyotik tedavileri 7 ile 10 gün arasında tamamlanıyormuş ara ara kan alıp enfeksiyonun durumuna baktılar bizim enfeksiyon türü biraz zordu dirençli çıktı antibiyotiklere ve üreme oldu bizdende sıvı aldılar hemde 3 kere çünkü ilk ikisinde enfeksiyon çıktı ve tedavi menenjit tedavisi olarak seyir değiştirdi o sıvıda enfeksiyon çıkması beyin zarında iltihaplanma olduğunu gösterdiği için önlem aldılar hemen çıkan enfeksiyon türüne göre de antibiyotik değiştirdiler ama bu arada bebeğim kilo alıyor yiyor keyfi yerinde ateş yok solunumda sorun yok sadece tedavi vermek için orda durmak zorunda doktorlar da bunu yüzden olumsuz konuşmadılar kendi özel doktoruma da 3 kere gittim sonuçları gösterdim dediği şey tedavi doğru şekilde devam ediyor enfeksiyon türünü bulmaları çok iyi hiç çıkartmayın orası da çocuk hastanesiydi sadece daha çok vaka gördükleri için daha tecrübelilerdir dedi 17 gün yoğunbakımda kalıp yenidoğan dönemi bitince çocuk servisine alındık 22 gün sürdü şükürler olsun herhangi bir durum bırakmadı çünkü çok erken tedaviye başlandı biz o gün acilden çıkıp gidecektik bi şey yok diye acildeki doktor özellikle uzmanı beklememizi istedi iyi ki de öyle yapmış çünkü yenidoğan riske atılacak ya da bekleyip görebileceğimiz bir dönem değil çok şükür doktorlar hastane ve hemşireler o kadar iyiydi ki Allah işin ehline denk getirsin herkesi bu arada benim de kızımın adı Mihra ☺️korkmayın bekleyin biraz sabır gerek zaten sonuçta bi şey çıkmazsa tedaviyi sonlandırırlar