trabzonlumom prensprenses2 Allah razı olsun ama bebeğim dediğiniz kadar ağır geçirmiyor çünkü o gün 3 kez öksürdü akşamı da ateşi 37 buçuk olunca ben direk getirdim erken tedavi uygulandı şükür ilerlemeden atlatmak üzereyiz şuan çok çok daha iyi
prensprenses2 trabzonlumom İyiki erken farketmiş ve götürmüşsünüz o illet hastalık cigerlere inince öksürükten boguyor
trabzonlumom prensprenses2 gerçekten öyle önemsemeyip bekleseydim daha kötü olacaktı bebeğim erken teşhis her zaman çok önemli
trabzonlumom canankuzy cuma alındı pazartesi çıktılar sizin ne bulgularınız var acaba gerçekten zor bi süreç inşallah güzel haberler alırsınız 🤲
canankuzy trabzonlumom evet sabah doktor söyledi biraz mikrop çıkmış sıvısında ama menejit belirtileri var
canankuzy Tuba3416 sürekli uyku hali düşmeyen ateş mide bulantı iştahsızlık bunlar belirtilet ama bizim ki rota virüsü çıktı
sura_asel trabzonlumom Allah şifalar versin inşallah sonuç temiz çıkar sağlıcakla evinize dönersiniz ❤️