nergiz4155 Leyla0613 üç kere ilaçladım evin çare olmadı bina ta cirit atıyorlar bina eski merdiven silen kadın su ile siliyor sadece evin kapısının altından girerken gördüm hep
sackgirl Leyla0613 zor olsa da kurtuluş var Banyo balkon giderlerini mutlaka kapaklı tutun mümkünse kapatın 2.evde karton koli vb şey saklamayın Banyo mutfak musluk giderlerinin etrafına bez sıkıştırın oradaki ufacık delikten bile gelebiliyor. Gider üzerinden ilerledikleri için lavabonuza ve küvet duşakabin giderine 2günde bir çamaşır suyu dökün. Lavabo aç ile lavaboları her ay temizleyin. Süpürgelikler üzerinden ilerleyip yumurta bıraktıkları için mutlaka süpürgeliklerinizi de süpürün ve sirkeli suyla silin. Yerlerde gıda artığı bırakmayın Ziraatten alfametrin ya da sipermetrin ilaç ve pompa alıp evin köşelerini güzelce ilaçlayın. Mutfakta tezgah altında olan mutfak dolabını ce banyoda duşakabinin altını da ilaçlayın. Evi nemli tutmayın banyo yerleri ıslak kalmasın. Kuruyup gidecektir bunlara uyduğunuz sürece. Evi sürekli ilaçlatsanız bile uymazsanız yine gelecektir. Bu defa yumurtalar ilaca bağışıklı bir şekilde çıkacaktır.
Leyla0613 sackgirl banyo giderleri ızgara şeklinde ve çıkmıyor o yüzden orayı kapatamıyorum malesef. Çamaşır suyuyla sürekli yıkıyorum banyoyu asla ıslak bırakmıyorum. Dediklerinizi de uyguluycam inşallah kurtulurum gerçekten çok zor bişey
Leyla0613 nergiz4155 binanın yeni eskisiyle alakası olmadıgını gördüm bizim yeni, sıfır evlerde de oluyor apartmanın ilaçlanması lazım demek ki
ladymoms_ Kız ben bunu kırk ayak sanırdım internetten baktım benim banyoda dolaşan bocekmis bu gümüş böceği nemli ortamda bulunur diyor sürekli banyoda var ya hep bı kenarda görüp olduruyordum sedir yağıyla suyu karıştırıp belirli köşelere dökün bende denicem bakalım gificeklermi
likeli Leyla0613 banyo dışına da çıkabiliyorlar ve hızlı ürüyorlar maalesef. Banyoya yuvalansalar da evi dolaşıyorlar. Evde başka nemli yer varsa oraya da yuvalanabilirler. Ben ilaçlattıktan sonra banyo giderlerinin yakınında ölü halde buldum birkaç kez. İlacın etkisi devam ettikçe çıksalar da kendiliğinden ölüyorlar.Bizim tüm site ilaçlandı yine de kesin çözüm olmadı çünkü nemi bitirmek mümkün değil. Lavanta yağı sedir yağı falan da işe yaramadı bende.
poyraz1210_ Leyla0613 İçinde kabuk tarçın, karanfil, kekik, nane, defne veya biberiye olan küçük keseleri evinizde özellikle mutfak ve kitaplığınıza yakın yerlere koyarak kokmasını sağlayabilir diyor Google
Boncuk-28 Leyla0613 Bayer in ilacı var. Evde kenar kısımları, süpürgelikleri her yeri ilaçlayın. dış kapının eşik kısmına ön tarafları filan da ilaçlayın. İlacı silmemeniz gerekiyor. Silmeyince 6 ay etkisi gidiyor. Banyo tuvalet gibi yerleri yıkayıp kuruduktan sonra kenarları ilaçlayın.makinelerin buzdolabın arkasını ilaçlayın. Balkonların eşik kısımlarına balkon iç kenar kısımlarını ilaçlayın. Ben böyle çözüm buldum çünkü bina da var. Çok nadir çıkıyor o da apartmandan geliyor ölmüş oluyor.
Leyla0613 Boncuk-28 ben evi ilaçladığım halde hala görüyorum muhtemelen apartmanda var dediğiniz ilacı dün aldım aynen dediğiniz yerlere sıkıyorum inşallah kurtulurum. Aldığınız ilacın adı bayerin böcek ilacı değil mi
gnl10 Leyla0613 bi ara benim apartmanımda çıkmıştı ilaçlandınız halde tekrarlamıştı ben de internetten araştırarak bi şeyler yaptım ve bir iki günde bitirdim sonra diğerlerine demiştim hatta .özellikle gördüğün noktalara karton bardakta Türk kahvesi bırak böyle delik duvar dibi vs yerlere havlu kağıdı çamaşır suyu ile bol ıslatıp bırak tezgahın üzerine de kahve bırak mutlaka
Leyla0613 gnl10 sadece böylemı bitirdiniz karton bardakta kahve ve çamaşır suyuyla ıslatılmış kâğıt havluları deliklere mi tıkayacağım gerçekten taşındığımdan beri evden soğudum bu böcekler yüzünden bende ilaçladım hala görüyorum
Boncuk-28 Leyla0613 Evet Bayer in ilacı. Konstre şeklinde de satılıyor. Ben tüm evi öyle ilaçlıyorum.
fsblk Bende burda okumuştum sanırım sedir yağını sulandırıp evin heryerine sıktım çok şükür yok şimdi.
Miniktospik Leyla0613 bende düzenli evi ilaçlatıyorum ve tüm delikleri kapatıyorum ama hala tek tük de olsa görüyorum kısacası ne yaparsanız yapın bitmiyorlar ama en azından azaltırsınız
Leyla0613 Miniktospik ilacı kendim aldım bayerin şimdi kendim ilaçlıyorum inşallah biter sürekli ilaçlama firmalarına da bütçe ayırmak zor apartmanın ilaçlatılması lazım, komşular bizde yok diyor benim evimimi yuva yaptılar anlamadım ki