Leyla0613 kesinlikle öyle bende o sorunu yaşadım kimse yok diyor ama apartmanda olmasa evde şimdiye bitirdi , inanın bende acıyorum verdiğim paraya ama ben kendim ilaçladığımda izin dönemi memlekete gititkm geldik koltuklarda bile o böceklerden vardı o yüzden en azından yılda 1 ilaçlatın diye tavsiye ederim 🙏