1arslanannesi25 Kadınlarda tiroid çok fazla çıkmaya başladı Benim de antetipon 350′lerdeydi ama tsh 3 suan bisey demedi dr hamile kalmak istersen levitron kullan demişti
1arslanannesi25 16momm Gerek görmedi Doktorum ama anti tipon 350 çıktığı için hani haşimato denildi bana yani şu anlık başka bir şey istemediler benden işte ben de şu an hamile kalmak istiyorum levitron kullanıyorum 25 miligram
gizemm01 1arslanannesi25 hiç stres yapmayın. Arkadaşım da çocuk istiyordu 1 sene olmadı doktora gidince troid hastası olduğunu öğrendi. Haberi yoktu. İlaç başlandı ve hamile de kaldı
1arslanannesi25 16momm Inşallah evet ikinci çocuğu istiyorum ama Evet sizin biraz düşük düşük olan hangisi Ne oluyor acaba Onu bilmiyorum çok düşük
16momm 1arslanannesi25 Allah gönlünüze göre versin hayırlısı ile . Ben şuan gebelik planlamıyorum ama şu süreçte gebelik yok dedi doktor tedirgin oldum
1arslanannesi25 16momm Işte derken olmayın düzelir Ondan sonra tekrar bir hamilelik istersiniz çocuğunuz var mı