1arslanannesi25 16momm Allah bağışlasın Allah huzurlu büyütsün evladınızı ikinciyi düşünüyorsunuz inşallah ama tabii daha erken bebeğiniz daha küçücük
16momm 1arslanannesi25 amin sizinkini de şu an istemiyorum ama ileride fikrim değişebilir o yüzden şimidden öğrenmek istedim
gizemm01 1arslanannesi25 hiç stres yapmayın. Arkadaşım da çocuk istiyordu 1 sene olmadı doktora gidince troid hastası olduğunu öğrendi. Haberi yoktu. İlaç başlandı ve hamile de kaldı
1arslanannesi25 gizemm01 Amin İnşallah Ben de ikinci çocuk sahibi olurum Çok teşekkür ederim düşünceleriniz için Allah razı olsun
gizemm01 16momm hayır ben daha yeni gideceğim endokrine. 16 ocakta randevum. Belki de ister ama bence direk biyopsi isteyecektir