Birdunyabircennetannesi çarpıntı bendede var malesef😔 ve hayatımı olumsuz etkiliyor. Doktora gittim bir iki ay önce bir sorun yok ama neden böyle anlayamadık. 2 3 sene önce başladı holter filan takıldı ritim bozukluğu dediler ilaç kullandım sonra tüp bebek tedavisinde hamilelikle birlikte bırakmak zorunda kaldım. Hamilelikteki kan testlerimde tiroidlerimde sorun çıktı tiroid ilacı kullandım ve çarpıntım tamamen bitti olmadı. Bir kaç aydır yine başladı eğer kendimi dinlersem o an daha da kötü oluyor hep bi işle meşgul olmaya düşünmemeye çalışıyorum dinlenmeye geçince daha fazla oluyor çünkü. Geçen sabah uykumdan uyandım öyle bir çarptıki kalbim dedim herhalde burda ölücem. Ara ara oluyor gün içinde bende şaşırdım kaldım😔😔Allah kimseye yaşatmasın..