Birdunyabircennetannesi Bu durumu yaşayanlar var mı? Gün içinde sürekli oluyor mesela şuan çok uzun sürdü 15 dk dır çarpıntım var 29 unda holter takılacak bekliyorum Çarpıntı geldiğinde neler yapıyorsunuz şuan çok rahatsız ediyor
Marsila Birdunyabircennetannesi ben 2 yıldır yaşıyorum en sonunda iyi bir doktora gittim ve bana kalp zarı iltihabı yaşamışsın bu yüzden dedi. Başka doktorlar bakıp bakıp göremiyordu hızlı hızlı bakıyorlardı ve kendi odalarında USG cihazı yoktu bu dotkorda vardı ve baya inceledi pazartesi renkli tomografi çekecek bakacak
sareceymer Birdunyabircennetannesi çok geçmiş olsun peki birşey sormak istiyorum gebelikten beri bende bir çarpıntı durumu var uyurken uyandırıyor beni uzun sürmüyor amancok kötü oluyorum ölecek gibi kalbim duracak gibi yani bir an salsam duracak gibi sizde oluyormu birşey geceleri
melisalinaa Çarpıntım olursa burnumdan nefes alıp ağzımdan veriyorum yüzümü yıkıyorum sol tarafıma uzanıp uyuyorum ben öyle iyi geliyor bana genelde panik atak varsa oluyor maalesef bende var mesela
Birdunyabircennetannesi melisalinaa Bende bu durum yok genetik sanırım babam daha yeni anjio oldu sürekli çarpıntısı vardı Şuan elim ayağım zor tutuyor çok rahatsız etti ilk defa bu kadar uzun sürdü
Birdunyabircennetannesi Marsila Bana da inanmadı doktor sonra ultrasona geç dedi o anda çarpıntı geldi öyle inandı yoksa holter falan da takmayacaktı Şuan çok uzun sürdü hiç bu kadar olmamıştı
ESRA_282 Bende öyleyim doktorlar çarpıntıya neden olabilecek bir sorun bulamıyorlar en son stresten kahveden uzak dur dediler 😒
bakkalemzigi babyelo hamilelikte vardı benim sürekli kardiyolojideydim ekg yapıldı kalbe bakıldı holder takıldı evet yüksek atıyor dendi bazı zamanlar ve düzensiz hamilelikte olabiliyormuş ilaç verdi doğum yaptım 2, 5 ay oldu çarpıntım olmuyor artık çok şükür 🙏
barbiee_ bakkalemzigi hangi ilacı kullanıyorsunuz bende de var çarpıntı berbat bir şey holter de ara ara nabız yükselmesi olmuş sinüs taşikardi dedi beloc verdi
gmzshn bakkalemzigi hamilelikte nasıl oluyordu peki ? Benimde kalp atışım bazen 115 falan oluyor çok nadir çarpıntı hissi yaşıyorum ama. Doktorum eğer rahatsızlık hissedersen doktora git dedi sizin nasıl oldu ben de hamileyim suan
babyelo Ben ilaç kullanıyorum şuan ama hala devam ediyor kafayı yicem artık iş yaparken yasa gece beni rahatsız etmiyor otururken oluyor düşününce daha çok oluyor çıldırıcwm artık
Haticeyns babyelo merhaba çarpıntı olduğu ı nasıl hissediyorsunuz bende böyle sanki ağzımda atıyor gibi hissediyorum bazen kalbimi elliıprum hızlı hızlı atıyor
Lalaaa Haticeyns merhaba benimde oluyo ama bi anlık sadece 5 saniye sürüyo sanki hızlı atım sonra sakinliyor neden bilmiyorum ama adet dönemlerimde oluyo stresli olduğumda ve korkuyorum
Lalaaa Haticeyns bende gitmeyi düşünüyorum korkutuyor böyle ara ara olması demir eksikliği vardı bende vitamin içtim ama fayda mı etmedi bilmiyorum