Birdunyabircennetannesi benimde öyle olmuştu ölüyorum sanmıştım holter sonucu panik atağa bağlı taşikardi tanısı konmuştu adını vermişken ama pembe bir hap vermişti doktor stres olduğun zamanlarda al at diye bir süre kullandım rahatlattı ara ara atıyordum kötü oldukça ama yan etkisinde kalp krizi riski yazdığı için bıraktım en iyisi terapi ile dizginlemek, tabi sizin sağlıken Başka probleminiz yoksa, geçmiş olsun🌸