Malesef bende sizlerdenim 27 yaşında boyun fıtığı ameliyatı oldum hem de iki kere .Boynumda fıtık varmış ben hiç anlamamıştım bi sabah bi hareketimle fıtık patladı .. bi anda oldu siz önleminizi alın derim fizik tedavi bi tık işe yarıcaktır geçmiş olsun..