hazal3421 YumukluSucurtaa merhaba düzenli olarak bir yere mi yapıyorsunuz vücudunuzun nerelerin e yapıyorsunuz
YumukluSucurtaa hazal3421 belime bacaklarıma sırtıma omzuma her yere yaptırıyorum hem boyun düzleşmesi hem fıtık için hacamat sertifikası olan bir kadına yaptırıyorum
hazal3421 YumukluSucurtaa ya bende bir kere yaptırdım kadının sertifikasıda var ama hiç içime sinmedi Allah günah yazmasın kupayı koyuyor ama fazla sert çekmiyor bu yüzden kan çok az geldi sizin bütün ağrılar mı bitti acaba
YumukluSucurtaa hazal3421 yok bitmiyor ama hafifletiyor sonuçta orda bir sorun var tamamen geçmesini beklemeyiz . Bel ağrılarım hafifliyor boynum 2 sene ağrımadi hiç ama tekrar başladı şuan bayadir da hacamat yaptırmadım gelecek ay tekrar yaptırmaya basliyacagim
tsf Gllddliii ben duzenli sporla duselttim agri gecti fizik tedavi cok ise yaramadi ben de ama sporu bes alti ay birakim tekrar basliyor ama ilki kadar cok sancili olmuyo