Eğer farklı bir durum yoksa kesinlikle spinal olmalısınız benim bebeğim makat gelişti o yüzden sezeryan oldum doktorum vajinal olarak doğurtuyordu ama ben cesaret edememiştim 🙈 çok korkmuştum birşeyler hissederim diye iğneden de vs ama herkes o kadar güzel sakinleştiriyor ki sizi ağlayarak gittiğim ameliyathanede çok mutlu şekilde doğum yaptım asla yalnız hissetmiyorsunuz iğne hele hiç acıtmıyor hemde hiç sıcacık bi his yayılıyor bedeninize bir anda yatıyorsunuz ve bitiyor 🫠 tekrar tekrar o ana dönmek istiyorum gözlerimi kapatıp bebeğimi gördüğüm ilk an çok güzeldi kaçırmayın derim 😍😍