eliiifogz spinal olmanız bebekle bağ kurmanız açısından daha iyi olucaktır eğer özel bir durum yoksa onu tavsiye ederim çünkü onu gördüğünüz ilk an kokusu sıcaklığı o anı yaşamaya değer 🥹 Her hastane farklı ben nehir bayramda oldum özel rami hastanesinde kesinlikle anne bebek dostu sezeryan diyebilirim 10 dk da bebeğim çıktı sarıldık koynuma koydular doya doya kokladım kordon kanının bebeğe akmasını beklediler sonra bebeğimden sonra 15 dk benim dikişim sürdü ve bebeğimle çok hızlı şekilde kavuştuk 💕 diğer hastanelerde böyle olmuyor malesef benden sonra iki arkadaşım medipolde doğum yaptı sezeryan olarak 1,5 saat sürdü ameliyat ve sonrası işlemler vs sütte de gecikme oldu haliyle ve tamamen sürpriz oldu bu süre önceden bilgilendirme yapmadılar.