eliiifogz Kızlar cuma günü sezeryan olacağım genel anesteziyle sezeryandan sonra nasıl oluyor bebeği sizden önce mi odaya çıkartıyorlar yoksa siz kendinize geldikten sonra önce siz odaya alınıp ondan sonra mı bebeği getiriyorlar süreç nasıl ilerliyor
suhedaaaaa eliiifogz Önce bebeğin emme refleksini kontrol ederler sanırım. Siz ayılana kadar bebek bekliyor, siz ayılınca da bebeği yanınıza getirip memeye tutturuyorlar. Bizde böyle olmuştu yani, belki hastaneye göre değişir.
canissmom eliiifogz ben de genel anestezi ile sezaryen oldum Ekim ayında, şimdiden hayırlı olsun ☺️ eşim ve ailem bebeği doğduğunda görmüşlerdi, kendime gelmem biraz zaman almıştı ama odaya ben geldikten sonra getirdiler bebeğimi
ahmethamza eliiifogz benim spinal oldu. Eşim doğuma girdi. Çocuğu aldılar yanımda herseyine baktılar. Fotoğraf falan çektiler. Sonra eşimle oğlumun odaya yolladılar. Ben dogumda çok gerildim sonra kısa süre uyuttular ben odaya çıkınca orda bekliyodu beni 😁 özel de oldu ama devlet nasil bilmiyorum. Hatta erken doğdu oksijen çadırı diye geçiyor bi kuvez gibi biseyde durdu 5 saat düşerse kuveze gerek var diye. Yanımda kontrol ettiler hep oksijeni şekeri. Ben o ara dinlendim. Sonra ağlayınca başladım emzirmeye. Ama 5 saat acıkmadı ne yedin falan dediler mevye suyu sadece bi anda girdim doğuma da. Sağlıkla gelsin inşallah.
srnboys eliiifogz spinal anestezi ile oldum bebek benden önce odadaydı. İki doğumunda farklı hastanede oldu ikisinde de öyleydi. Ama genel anestezi nasıl olur bilemiyorum.
eliiifogz ahmethamza bende özelde olacağım ama genel anesteziyle olacağım için süreç nasıl olur bilmiyorum çok teşekkürlerler🙏
melenbeg ahmethamza acaba hangi hastanede doğum yaptınız ikincide eşim yanımda olsun istiyorum bize müsade etmemişlerdi 🥲
suhedaaaaa eliiifogz Hastaneden hastaneye değişiyor sanırım baksana başkası da benden önce odadaydı yazmış
canissmom eliiifogz her yer illa ki aynı değildir ama ben hiç sanmıyorum sizden önce bebeği odaya getireceklerini. Hangi hastanede doğum yapacaksınız? Çok özel değilse☺️
xcaglaaa eliiifogz ben epidural anestezi ile seseryan oldum uyanıktım çocuğu bana gösterdiler ameliyathanede sonra benimle çıkardılar ama odaya ilk ben girdim sonra bebeğimi giydirip getirdiler ben son olaylardan sonra bebeğimi görmek istedim canlı canlı o yüzden sadece belden uyuşma istedim zaten devlet hastanesinde oldum çok da memnun kaldım sezaryen yerim belli bile değil ama süreç biraz geç oluyor 2 aylık olduk hala batikon ile temizliyorum yara yerini
ikraaydin eliiifogz bugün spinal anesteziyle doğum belden uyuşturdular herseyi hissettim bebeği çıkarmalarını karnıma çok bastırdılar onunda ağrısını hissettim uyuşma geçtikten sonra hareket etmek ve yürümek çok zor Allah kolaylık versin 3-4 gün yatıp kalkarken zorlanmıyormuşsun
xcaglaaa eliiifogz korkulacak hiçbir şey yok emin olun hiç bir baş ağrısı vs olmadı ayaklarım uyusuktu yaklaşık 5 saat içinde uyuşukluk geçti sonda var idrar torbası ismi onu çıkardılar ben 5 saat sonra ayağa kalkıp yürümüştüm eger panik atağınız yoksa epidural olun derim bebeğinizle ten teması kurmuş olursunuz inanın çok güzel bir duygu;)
ikraaydin eliiifogz bebeği giydirip hazır edene kadar benim dikiş ve temizlenme işim bitti bebek benden önce kontroller için gönderildi babasına verdiler önce sonra ben odaya geçtim hemen bebeğim geldi
canissmom eliiifogz oh şahane ben de orada doğum yaptım, o zaman içiniz rahat olsun sizden sonra gelir bebeğiniz ☺️☺️
zeysel7605 eliiifogz merhaba Medipol hastanelerinin hepsi anne ve bebeği birlikte ameliyathaneden çıkarıyor. Ben esenler Medipolde spinal anestezi oldum. Bebekle birlikte çıktık ameliyathaneden. Arkadaşım var o da Medipol Mega da oldu. O da aynı şekilde bebekle birlikte çıktı. Sizin dikisleriniz bitene kadar gözünüzün önünden ayırmıyorlar. En son sizin kucağınızda birlikte çıkıyorsunuz. O yüzden çok beğendim ben Medipol hastanelerini. İçiniz ferah oluyor heleki son olaylardan ötürü
eliiifogz xcaglaaa sırf o duygu için o kadar çok istiyorum ki spinal olmayı ama cesaret edemiyorum düşününce bile o iğneleri kalbim duracak gibi oluyor
ikraaydin xcaglaaa kaç gün oldu doğum yapalı bu ağrılar ne zaman bitiyor bugün ikinci günüm felaket bi ağrı var
canissmom eliiifogz içime doğmuş gibi sormam 😅 bi ihtimal belki dedim. Necla Ülker’de doğum yaptım, siz? Spinal anestezi ile olacaktım ama gerginlikten midir nedir uyuşmadım, genel anestezi ile oldum