zeysel7605 ya bu bahsettiğim iki arkadaşımda Bahçelievler medipolde aynı doktorda doğum yaptı necla Ülker bu hanımefendinin dikişi uzun sürüyormuş vs bu şekilde açıklama yaptılar ama kesinlikle ikisi içinde travma yaratmaktan başka birşey değil son ana kadar normal doğum taraftarı gibi konuşup çatı muayenesinde türlü türlü bahaneler üretti sezeryana ikna etmek için sert ve kırıcı üslup takındı birine de normal yapabileceksin çok şükür diyip doğum zamanı geldiğinde 3 cm de suyunu patlattı suni sancı alacağına sezeryan ol dedi bu nasıl bir tavsiyeyse acil sezeryana almam lazım felan dedi garip bir kadın ilginç olanda bu kadın hakkında çok güzel yorumlar var arkadaşlarım o yorumlara bakarak gitmişti 😔