serendipity16 sıkılır tabiki zaman zaman, ama kar zarar hesabı yaptığımızda önemli olan bebegin ekrana maruz kalmadan büyümesi özellikle 0-2 yasin çok önemli olduğunu düşünüyorum ve izletilecekse bile gunluk kisitli olarak egitici cocuk klibi olabilir diğer türlüsü çok zararlı inanın. Ebeveynler olarak dişimizi sıkmak gerekiyor bebekle iletisim içinde olmak onunla oyunlar kurabilmek bunu da keyif alarak yapmak lazım insanız sıkıldığımız bunaldigimiz zamanlar olacak ama her şey canımız yavrularımız için. Onun iyiliği gelişimi mi önemli yoksa bizim keyfimiz mi bunu düşünelim.