SetenayCo işlerine gelmiyor değil arkadaşım onlar sabah kuşağı programlardan yada bir komsuyla rahat rahat oturmaktan vazgecemedikleri için iki dakika izlesin de ….. yapayım modundalar. Hala olayı sadece otizm gibi belirli birseye bağlıyorlar ve yooo gayet normal cocuğum diyorlar. Sonra bir bakıyoruz bir post cocuğumdan bıktım ben nasıl kötü bir anneyim dayanamıyorum bu hallerine diye yada uyku uyumuyor bu cocuk cıldıracağım diye.
Birkaç gün önce gittim doktora genel bir kontrolümüz vardı gercek bir kontrol yani bir saat kadar konusuyoruz doktorla merak ettiklerimizi tavsiyeler vs..
tv için: 3 yaşa kadar asla hiçbir şekilde tavsiye etmediklerini,eğer ilgilenemeyecek durumdaysa ebeveynler kreşe göndermeyi teklif ettiklerini söyledi. Bu yüzden 4 aylıktan itibaren kreşe gidebiliyor bebekler.. (iş durumu harici)
Ve ekranın yan etkileri arasında : uyku dengesinin bozulması,2 yaşındakilerin kötü rüya görüp bundan gün boyu etkilenmesi(mesela çizgi filmde bir fil gördü tatlı bile olsa rüyasında onu cok büyük boyutta görüyor ve korkuyor),yeme düzeninin bozulması,duygu düzenlemesini yapamaması ve bunun için sürekli bir uyarana ihtiyacı olup kendini baskılaması kapaması gibi göz beyin sinir sisteminin veriyi hızlı işleyememesinden oluşan zararları gibi bircok sey söyledi.
Geçmiş olsun üstüne kahve içerler artık.
Ama sorumluluğunu üstlenip bunu bilinçsiz sekilde yapan ebeveynlerden dolayı da tabikiiiii hiçbir cocuğa hiçbir sekilde zarar gelmesin