25 aydır 0 ekran ilerliyoruz. Gittiğimiz misafirlikte bunu en baştan söylüyoruz sağ olsun arkadaşlarımızda bu karara saygı gösteriyor. 3 yaşa kadar bunu devam ettirmeyi, sonrasında da kreşe gideceği için orda başlayabileceğini düşünüyorum. Tv yi kızım uyuduktan sonra gece izliyorum. Gün içinde zaten tv ye ayıracak vaktim yok. Çok sıkılınca spotifydan hareketsiz müzik açıp ritim çalışması yapıyoruz birlikte, çok eğlenceli oluyor. Görüntülü görüşme dışında telefonu da kızıma kullandırtmıyoruz. Onun tek oynamayı tercih ettiği oyunlarda da kendime telefon saati yapıp kullandığım uygulamalara bakıyorum.