Bana göre en iyisi televizyonsuzluk galiba. Bizim tercihimiz sonucu evimizde hic tv olmadi kafamiz rahat, aradigimiz birsey de olmuyor haliyle. Hatta ben artik tv olan bir yere gidince bile hic aramiyorum kafam götürmüyor resmen o kadar seye (program reklam vs) maruz kalmayi. Istedigimiz birseyi acip bilgisayar ya da tabletten bakıyoruz ona da bebegimiz uyuyunca.