Betul00
merhaba
geçmiş olsun benim bebeğimde de oldu banada geçti hatta , bu hastalık alerjinin bi üst boyutu oluyor, bilmiyorum alerji uzmanına götürdünüz mü ama yediği bişey dokunuyordur. Götürmediyseniz bi alerji uzmanına götürmenizi tavsiye ederim