Betul00 4 aylikken cikti suan 19 aylik hala ugrasiyoruz. Havalar soguduktan sonra vucudunda da daha artti. Gecen gun doktora goturdum hametan ve kortizou krem verdi surdum ve biraz söndu. Losyon yazmisti eczaneden onu aldim. Suan sadece o losyonu kullaniyorum. Kasinmiyorum. Sabah aksam suruyorum vucudun nemli kalmasi en onemlisi olan. Iki gunde bir banyo yaptirip doktorun verdigi lipikar baume AP+ kullaniyorum. Vucudu yumusacik ve kasinmiyo artik.2 yasini doldurunca da alerji testi yaptiricam. Birde hakiki zeytinyagi kullandim doktora gitmeden once 3 gun sabah aksam duzenli bi sekilde oda gecirmisti.