Betul00 çok geçmiş olsun. Egzamanın altında yatan sebebi ( genelde alerji) bulmak laxım, bunun içinde iyi bir doktor bulmak lazım. İyiden kastım ilgili. Benim katdeşimde vardı gitmedik doktor bırakmadık, aile hekiminden profesöre, hepsi nemlendirici verip gönderdi, 20 yaşında hacamat yaptırarak kurtuldu sonunda.