Ronron ezguscom yoktur merak etmeyin bu ayda sıkıntı var bence herkes gecikmiş bende cesaret edemiyordum test yapmaya baktım herkesin gecikmiş cesaret ettim ve negatif çıktı
mihri11 Kızlar merhabalar benimde sat 12 Aralık benimde dün olmam lazımdı olmadım neden böyle oldu anlamadım inşallah oluruz ya
aylizinannesiiii ezguscom beni regl olmayanlara ekleyin 5 gün gecikti ama sinir gerginlik herşey var 😅
zerda_arven yagmurkumsal1 benimde olmuştu cnm geçen ay 7 gün gecikmisti test negatifti kekik çayı içtim fayda etmemişti çörek otunu kaynatıp suyunu içmiştim o hemen sokturmustu oluyor mevsim gecikmelerinden merak etmeyin
zerda_arven yagmurkumsal1 ben akşam yatmadan önce içmiştim sabaha olmuştum bilmiyorum seninki ne kadar sürer iki kere Felan iç olmazsan
Ronron Eb2 bence değil şöyle düşünsene çok kişinin adeti bu ay gecikmiş hepimizde korunuyorduk hepmizmi korundumuz halde aynı ayda hamile kamışsız😂değil seğil içini ferahlat