Ronron Eb2 bence değil şöyle düşünsene çok kişinin adeti bu ay gecikmiş hepimizde korunuyorduk hepmizmi korundumuz halde aynı ayda hamile kamışsız😂değil seğil içini ferahlat
Neslialperen Merhabalar benimde bu ay 6 gün gecikti ama ertesi gün hapı içmiştim umarım onun etkisidir ☹️
Eb2 Ronron ben de kekik çayı içiyorum. Bidaha ne zaman test yapsak ki. Kan mı versek acaba ? 😤 gerçi biz stres ettikçe geleceği varsa da gelmez. Bıgün bi tık daha karın ağrım var. Regl olacakmışım gibi alt karnım ağırıyor
Ronron Eb2 bende belirtide yok bence streste yapıyoruz kan vermem korkuyırum ben 😂pazartesiye kadar olmasam test yaparım gene ama sabah yaparım
Eb2 Ronron şimdi eski fotolara baktım da ilk oğluma 5 haftalıkken hamile olduğumu öğrenmişim. Günüm gün geçmişti ve test yaptığımda direkt iki çizgi olmuştu. Yine 10 gün geçti günüm hatta 15 oldu çıkardı yani testte bence.
Eb2 Ronron bence de. İlk gebelikte sat 16 kasımda. 31 aralıkta test pozitif çıkmış. 2 ocakta doktora gitmişim 5+4 çıkmış. Ayyy bi hasta olsam artık. Offf bu nasıl stres ya. Az derdim var gibi bunu düşünüyorum bide.
Eb2 bebek21 Ronron çok şükür oldum 🙏az önce lavaboya gittim azıcık azıcık gelecek inşallah. Offf psikolojim bozuldu ya.