ezguscom Ronron regl gecikenlere benide ekleyin. Yatıp kalkıp bakıyorum geldi mi diye yok. Delirmemek elde değil, bende bi test yapıp maydonoz soğan falan içeyim bari. Umarım bişey yoktur allahım nolur gecikiyor olsun 😟😟
Ronron ezguscom yoktur merak etmeyin bu ayda sıkıntı var bence herkes gecikmiş bende cesaret edemiyordum test yapmaya baktım herkesin gecikmiş cesaret ettim ve negatif çıktı
ezguscom yagmurkumsal1 gününden önce gelmesi büyük nimetmiş bu arada kafa rahat oh 😅 test yaptınız mı peki
Tontikinannesi777 Benimde öyle kızlar SAT 29 Kasım ıkı kez test yaptım negatif 10 aylık kızım var düzenli adet görürüm dogumdan sonra da ama ilk kez böyle oluyor stres oldum kaç gündür
ezguscom Tontikinannesi777 ogrenmis olduk teşekkürler. Benim 15 aralikmis 😖 bugun regl olmam gerekiyor ama test yolu gözüktü gibi 😩
bebek21 aza754 Aralık ayında olmadım ocağında kaçı oldu hala olmadım ama ne test yaptım ne bişey umutla olacağım günü bekliyorum 😄