Eb2 aza754 inşallah testler yanılmıyordur. Benim bugüne kadar yaptıklarım hep doğru çıktı bı da doğrudur inşallah 🙏 bütün stresleri biz çekiyoruz. Erkekler paşa
Ronron Eb2 bende😂doğrurdur le inanki streste yapyrz oyzdn benim midem bulanıyo test yaptımdan beri bullanmıyo mesala😂
yagmurkumsal1 alp_aras of bende öyle stresliyim ya dua ediyorum olmak için stresten hiç bişey yapasım gelmiyor çok gerginim siz test yaptınız mı
alp_aras yagmurkumsal1 yapmadım bekliyorum bi umut olurum diye dün akşam karnım ve bacaklarım agrıyodu adet agrısı gbi ama hala yok bşy 🥹bebegim daha 4aylık ve sezeryan dogum yaptım 😥
befnn alp_aras ben de sezeryan doğum yaptım kızım 3 aylık doğumdan sonra düzenli iki ay adet gördüm bu ay bir hafta gecikti bir saat önce test yaptım negatif emzirmeden kaynaklanıyorlar diyorlar ama hala da korkuyorum böyle olanınız var mı
oykueyluly yagmurkumsal1 benim 6 gün gecikti dün kan verdim negatif çıktı emziriyorum sanırım mevsim geçişi ondan uzadı bide stres falan
alp_aras @“befnn”#p34245001bnde dogumdan sonra geçen ay gördüm ilk bu ay daha olmadım bebekten dolayı dışarıya da çıkamadım test alamadım
Eb2 Ronron 😄😄benimki olacak gibi olmaya zorluyor. Dün gece sıtma oldum çocuğu alamadım eşimi uyandırdım o getirdi yanıma. Bu da hasta olma belirtisi ama gelemiyor 😤