Ronron doğurunca süt ve doğum parası veriyorlar. Bi aylık bez parası bile değil. Vitaminleri var gaz damlası var sürekli gelişiyorlar yeni kıyafet alıyoruz ki onalr da yetişkinlerle aynı daha pahalı hatta. Bezi ıslak mendili reflü yatağı ana kucağı beşik derken say say bitmiyor.