İçinizi rahatlatmak maksadıyla siz de getirebilirsiniz psikiyatriste. Ben de çok takar çok araştırır her yolun sonunu otizme cikarirdim. Göz teması, ortak dikkat, komut alma, ismine 10 defa cagirdiginizda 5,ine bakması var ise korkacaginiz bişey yok. Doktorumuz eğer bunlar varsa ne parmak ucunda yürüyor mu diye sorarım, ne kafasını sallıyor mu diye sorarım dedi mesela..önemli olan ana belirti bunlar. Eğer bu belirtiler sıkıntılı olursa diğer etkenleri göz önüne aldigini, her cocugun gelisiminin farklı olacağını söyledi. Dil konusunu sordum benim de oğlumun 15 kelimesi falan var hayvan sesleriyle beraber. Bana konuşma en son iş. Dilsiz değil ya konuşacak elbet. Önemli olan anlaşmanız dedi. Sana istediğini gözleriyle olsun, işaretleriyle olsun anlatabilmesi, iletişim kurabilmeniz dedi.