yigitttmomm Görümceme çok yaşlı bir doktor, kızın göz teması kuruyorsa korkma demiş. O gündür ici rahat ama konuşma bozukluğu varmış. Kelimeleri yutuyor, ne söylediğini anlamıyorduk. Otizmden suphelendiler başta ama dil terapisi alıyor. Şimdi çok konuşuyor. Gurbet işi zor. Bende gurbetteyim bi ben bi eşim elimizden geleni yapıyoruz. Annemlerde kaldım 1 ay o zaman 7 aylikti. Nasıl mutlu, nasıl heyecanlı. Biraz daha kalsaydı konuşurdu o kadar diyorum sana. Göbek falan atıyordu. Takii evime geldim, sessiz sedasız oynuyor o kahkahalar atan çocuk. Çok üzülüyorum, çokta etkiliyor onu bu durum. Sonra yabancılıyorlar, kimseyi istemiyorlar.