laydaakocc merhaba benım oğlum 15 aya yenı  bır kaç gündür parmak uçlarında yürüyor. Siz bu durumu yaşadınız mı. Adına tepki verıyor elimden tutup görmek ıstedıgı yere götürüyor.( bu kötü bırsey mı Bılmıyorum) ısteıdgını elıyle işaret edıyor. Baba anne teyze meme mama dede gel abi aba dıyor. Bu ara sinirlenince çığlık atıyor.camasır makınadına ilgili çalışırken gıdıp bakıp tuşlarına basıyor, ınternette çok lorkutucu şeyler yazıyor benı bılgılendirebılır mısınız