gamze1806 ikiaslanannesi 5 kişilik aileyiz misafirimde çok olur, 5 lt yaği 1 ayda bitiremem, çok yağli yemek yapiyor olmalisiniz.
zadak tazecikanne45 nerede yaşıyorsunuz. Eğer yetmezse zaten cevrenizdede yağ boldur, alırsınız bunu biz 100 lt kullanıyoruz yetmiyor vs havasında sormanız saçma geldi. Çoğu aile eminim 20 lt bile zor alıyordur bu şartlarda evine belki o bile yok.
zadak tazecikanne45 kendinizi bilin böyle saçma şeyleri konu dahi etmeyin diye söyledim Haklısınız o bile fazla gelmiş ☺️
YumukluSucurtaa tazecikanne45 bunu siz bilirsiniz anca 5 litreyi ne kadar sürede bitiyor en erken o şekilde hesaplama yapabilirsiniz
seymanurryilmazz Bizde kendimizin üretip satıyoruz yetiyor çok şükür. İkramlara hariç yemek salatalara falan kullanıyoruz yetiyor , eğer ki etrafınızda temini de kolaysa bence yeter. ☺️
ipeksiyim tazecikanne45 yeter canım ben sıvıyağ da kullanıyorum yıllık 40 kilo falan yiyorum sen kullanmıyormuşsun 80 90 yersin. Ki ben Hataylıyım bizde zeytinyağı aşırı kullanılır 🙈
tospikannesi_ tazecikanne45 bende sürekli yapıyorum 2 günde bir illa poğaça börek illa tatlı oluyor yemek dışında hatalıyım herşey zeytinyağı
tospikannesi_ tazecikanne45 bilmem gidiyor kendimi bildim bileli gidiyor annem hem kendi evine hem anneannem gile yapıyor 20-30 günde 5lt şişe bitiyor toplam evde 8 kişiler altlı üstlü🤷♀️. Bana fazla geldi sizin kullanımınız yorumlara baktım çoğu kişi fazla bulmuş ama herkeste farklılık gösterir çok yoğun kullanıyorsunuz galiba bende kullanıyorum zaten her hafta bir sarma dolma mutlaka yapıyorum ona zaten çok yağ gidiyor ama ona rağmen bana 2 can çatlasa 3 ay kesin 5 lt yeter. Hatta yağım şimdi ucunda kaldı annem gönderecek yarın. 10 lt en son doğum günümde ekimin ortasında bize geldiğinde 5 lt getirmişti o işte yeni bitiyor sürekli tatlı çörek börek yani hep yaparım 🤷♀️ sizin hesaplamanoza göre 2 haftada 5 lt gidiyorsa 1 yıl için 150 olsa daha iyi olur yoksa yetmeyebilir