zadak Bu arada bizimde kendi zeytinligimiz var, elhamdülillah şuan saymadım ama en az 150 kilo vardır kilerimde. Ama şuan konunun 100 litre bize yetmiyor muhabbeti saçma geldi bana
ReisinKizi tazecikanne45 5 litre yağ 1.5 ay yetiyo bize. Hadi size 1 ay yetsin. 60 litre yapar. 100 litre bana çok fazla geldi. Ama kendiniz üretiyormuşsunuz zaten 100 kilo alın kullanın bence daha fazlası çokk olur
zadak tazecikanne45 nerede yaşıyorsunuz. Eğer yetmezse zaten cevrenizdede yağ boldur, alırsınız bunu biz 100 lt kullanıyoruz yetmiyor vs havasında sormanız saçma geldi. Çoğu aile eminim 20 lt bile zor alıyordur bu şartlarda evine belki o bile yok.
tazecikanne45 Snm1234 neden 1 yemeğe 100 ml kullansanız 3 çeşit yemek yapsanız günde 300 ml yapar ki bunun tatlısı tuzlusu kahvaltısı falan da var
Snm1234 tazecikanne45 yemeklere bi veya iki yemek kaşığı kullanıyorum, 100 ml bi tencere yemeği için çok fazla bizim için. Alışkanlıkla alakalı bi durum sanıyorum ki
likeli tazecikanne45 yetmeyeceğini düşünüyorsanız daha fazla alın kalanları seneye kullanırsınız. Açmazsanız bir şey olmaz tenekede.
tospikannesi_ tazecikanne45 banada fazla geldi 5 lt yağın 1 hafta gitmesi az değil koca bidon ama hesaplamaya göre en az 150olması lazm yetmedi için size. Bende yıllardır herşeye zeytinyağı kullanırım üstelik bol bol ama yine 2-3 ay yetiyor
tazecikanne45 tospikannesi_ günde bi çay batdağı kullansanız (150ml) 5 litre yağ 1 ay gider. Nasıl 2-3 ay gidiyor anlamıyorum. Her hafta kek börek çörek yapılır bizde.
limonzeytinmom tazecikanne45 3 yetişkin 2 cocuk lu aileyiz 5 lt yağ (sıvıyağ ayçiçek) 1 ay gidiyor tam 🫢🤭 ben öyle hesap yapıyorum. Hiç şaşmaz.
Evaninanasi limonzeytinmom bizde de 1 ay gidiyor. 2 yetişkin 1 çocuk. Bazen artıyor hatta. 2 haftaya 5 lt bizim için fazla gerçekten
Aayyssnnrr tazecikanne45 zeytinyagini 250 tl ye nerden buluyosunuz acaba çünkü 5 lt si enaz 1500 den satılıyorda
tospikannesi_ tazecikanne45 bende sürekli yapıyorum 2 günde bir illa poğaça börek illa tatlı oluyor yemek dışında hatalıyım herşey zeytinyağı
uuuuuuu tazecikanne45 Yetmez tabiki, bizim zeytin tarlamiz var kendi yağımız olduğu için yemekleri yağlı severiz ve her şeyi zeytinyağiyla yaparım(kek pasta hariç) 1 yılda 100 kilodan fazla gidiyor