tazecikanne45 bilmem gidiyor kendimi bildim bileli gidiyor annem hem kendi evine hem anneannem gile yapıyor 20-30 günde 5lt şişe bitiyor toplam evde 8 kişiler altlı üstlü🤷♀️.
Bana fazla geldi sizin kullanımınız yorumlara baktım çoğu kişi fazla bulmuş ama herkeste farklılık gösterir çok yoğun kullanıyorsunuz galiba bende kullanıyorum zaten her hafta bir sarma dolma mutlaka yapıyorum ona zaten çok yağ gidiyor ama ona rağmen bana 2 can çatlasa 3 ay kesin 5 lt yeter. Hatta yağım şimdi ucunda kaldı annem gönderecek yarın. 10 lt en son doğum günümde ekimin ortasında bize geldiğinde 5 lt getirmişti o işte yeni bitiyor sürekli tatlı çörek börek yani hep yaparım 🤷♀️ sizin hesaplamanoza göre 2 haftada 5 lt gidiyorsa 1 yıl için 150 olsa daha iyi olur yoksa yetmeyebilir