Seren_beril asyahan bugün burdaki özel hastaneye götürücez başka şehirde ki doktorları araştırıyoruz yarın götürücez
gokcemm11 Seren_beril bizim de sol açımız 40 sağ 58 bandaj takıyoruz iki haftadır düzelmezse ameliyat diyorlar bizede 😔
Seren_beril gokcemm11 evet şuan takılı hiçbişry yapmak yok 24 saat takılı kalcak siz hiç gittiniz mi kontrol e
gokcemm11 Seren_beril sadece bi kez gittik onda da oturmamıştı kalçaya hâlâ girip çıkıyo dedi bandajı biraz daha sıktı perşembe tekrar gidicez bakalım siz gittiniz mi
eminemine00 Seren_beril bizede 3 hafta verdi. Aynı şekilde gelişme olmazsa alçı ve ameliyat seçeneklerine bakacak. 🥴 bizim de sağ çıkık maalesef. 3-4 gün oldu tubinge ortezi takılı. 🥴🥴 3 ay 14 günlüğüz. Sizin ki ne durumda ?
Seren_beril eminemine00 10 gün sonra kontrolümüz var. Huzursuz bazen bandajdan sanırım hiç çıkarmadım banyo da yaptırmadım biraz daralttım bandajını hatta. Sizin çıkık ölçüsü kaç peki?
eminemine00 Seren_beril bizim 54 dü ama bize o zaman gelişim geriliği denildi. İçime sinmedi başka doktora gittim. Tamamen çıkık dedi. Ölçüsünü söylemedi. Tubingen bizimki. Ben hiç ellemediö ayarını. Aynen bizede yasak banyo felan. Hiç çıkartmıyoruz.
Seren_beril gokcemm11 iyi inşallah gelişir bu süreçte bol bol beslenmesi gerek doktorunuz söyledi mi bilmiyorum ama birde kaç ay takıcaksınız dedi ameliyat falan demedi bandaja devam dedi ama
gokcemm11 Seren_beril bandajla iyileşecek inşallah dedi kaç ay takacağımızı söylemedi ama gelişimine bağlı tamamen