Seren_beril yok maalesef. Yanlış ölçüm hatası sanırım. Zaten doktor genç bi kızdı kendisi ölçemedi alçı odasında ki görevli geldi ölçtü o dedi. Benim içime sinmedi 1 hafta sonra başka ortopedi doktoruna götürdüm, tamamen çıkmış bacağı. Hatta doktor ilk buraya mı geldiniz felan diye sordu. Anlattım durumu adam da şaşırdı. Bizim ilk 59 du, çocuk doktoru 3 defa ölçtürdü hepsin de değer düşüyordu. Bende aksilik gibi geç baktım değerlerine. Kağıt vermiyordu elime hiç. Üçüncü ölçümden sonra ortopedi diyince e nabızdan baktım sonuçlarına. Keşke erken bakaymışım 🥴o zaman doktoru dinlemez hemen giderdim.