Bugün ultrason randevumuz vardı bebeğim 3 aylık sol kalça alfa açısı 39 derece çıktı . Sağ kalça alfa açısı 58 , çok yüksek denildi sol taraf için başka doktorlara da götürücez ama biri bandaj dedi biri başka yere sevk etti ama ortopedi doktoru sonuç doğru ise bu şekildeyse ameliyat dedi. Çok kötüyüm . Bu şekilde olan varmıydı süreç nasıldı ne yaptınız anlatırmısınız. Ne yapacağımı bilmiyorum.