Ben hep normal doğuracam dedim kendimi hep buna hazırladım bulunduğum bölge deprem bölgesi 34. Haftamda deprem olunca memlekete kaçıp orda doğurmayı seçtim hastanedeyken deprem yasamaktan korktum oradaki doktoruma da durumu anlattım normal doğum dedim kilosu ilerlemezse tamam dedi 4450 civarı demişti üç hafta erken kanama geldi sonra sancı başladı öğleden sonra başlayan sancımı evde sabaha kadar çektim açılmam baya vardır diye gittim 2 cm dendi sonu sancı verelim dediler başta istemedim allem ettiler kalem ettiler taktılar çünkü yatışım yapılırken yürüyemeyecek kadar kendi sancım vardı normalde ama sonra düştü nst ye bağlı yatırdılar sürekli dinlendikçe azaldı onlar da pek beni dinlemeyip taktılar iki saate yakın da sonuç sancı aldım zaten onu taktıklarında 3 olan açılmam aynı kaldı dört bile diyemediler öğlen oldı tükendim zaten doğum odamda kayınvalidem başımda sürekli normal doğur aman sezeryan olma diyerek kuran okuyor kayınpederim grip çıkıyo ablam annem var organizasyoncular balon şişiriyo derken bi curcuna eşiminde uçağı sisten iptal oldu yetişemedi iyice stres oldum sonra geldiler ellerinde bi çubuk hasta bezi dediler ki suyunu patlatıcaz orda bi durun dedim eşimde zaten hep normali zorlama çocuğa zarar verirsin dediği için sezeryana geçtim öğlen saatlerinde yani hala acaba biraz daha dirensemiydim diyorum ama olan oldu. Sonra akşam ziyarete gelen bi dünya arkadaşımın içinde Selin dayanamadı normal doğuramadı dedi kayınvalidem sonra aynı şeyi eve gelenlere de yapınca ben hüngür şangır ağladım bi daha diyemedi 😅 he bu arada deprem korkusuna canım doktorumu bırakıp geldim ya yani memlekete ben hastanede sezeryanlı halimle tam WC ye otururken deprem oldu o gece 😂 yani sözün özür kaderden kaçılmıyor 😬 ay uzun oldu okuyanlar hakkınızı helal edin ♥️