bser Haftada bebeğimin kalbinde erken atım ve bloke tespit edildi. Doğum stresi aritmiyi iyice tetikleyebilir die mecbur sezeryan oldum.
rainayaz zeykok kese suyum fazla olduğu için doktor zorunlu sezaryen demişti. Demese bile ben zaten sezaryen olmak istiyordum korkuyordum normal doğumdan
_YanakReisinAnnesii zeykok gebelik şekeri.. Son haftalar yüksek doz 2 farklı insüline rağmen 200 leri geçmeye başlamıştı şekerim. Doktorumla 30 haftalıkken tanıştığımız da bu çocuğa 38+3 ü göstermem 38+2 de doğacak,kendisi gelmek isterse normali deneriz ama açılma sancı hiçbirşey olmazsa sezeryan yaparız demişti zaten. 37 haftalıkken altta muayene yapmaya başladı ve sancım ne açıklığım ne de bebeğin kanala inmişti. Diğer hafta gittiğimde sezeryan yapacağını,suni sancıyla doğum başlatabileceği bir gebe olmadığımı söyledi. Böylelikle 38+2 de oğlumu aldı.
kelebegiminannesiyim zeykok suyumda azalma olmuştu. Ha şu bir gerçek sevinmedim değildi içten içe sezeryan istiyordum ama bunu dile getiremiyordum. Hep normal doğum olarak baktım ta kii 31. Haftada yaşadığım sancıdan sonra anladım ki Ponçik bedenim normal doğumu kaldıramazmış😀
Berraa_54 kelebegiminannesiyim ben de sezeryan istiyordum oldum da ama o süreçte ebem ağladı keşke normal olsaydı diyorum
esrazts zeykok ilk kızım normaldi oğlumda normal olacaktı sancım yavas yavaş vurmasına rağmen evde bekledim çocuğum dan ince kordon sarkmış dokuz cm açıklık ile gittim normal doğum diye kordin sarkunca acil sezeryan oldum
Zeyks İlk baştan itibaren sezeryan istiyordum , 35+3 de suyum geldi , bebek daha dönmediği için sezeryan oldum , hiç pişman olmadım. Ağrı ve acı çekmeğim için yine olsa yine sezeryan olmasını isterim :)
Biricikkizim zeykok 8 saat bekledik bebek çok yukardaydı sancım gelmedi açılma olmadi sezeryana geçtim.Birinci doğumum normaldi 2.sine kısmet olmadı normal yapmak.Sağlık olsun da sezeryan normal hiç farketmez.
Aselmina411 zeykok zamanı geçti son dk ya kadar normal düşünürken 40+3 te sezeryan oldum doktorum iyiki sezeryan olmuşsun bebek çatala inmemiş dedi
Acemom zeykok benim 37 haftalık doğdu çünkü son bir ay kg almamıştı mecburen küçük olduğu için sezaryen oldum . Suni sancı riskini almadı Dr. İyi ki de almamış bende normal doğuramazmışım zaten 🤣 hep hayrlısını istedim o yüzden hayrlısı buymuş diyip üzülmedim
haticesultan cLearQueen Aa benimde şekerim bide 5 cm miyomum vardı. Protein kaçağından dolayı 37. haftada kontrole gitmiştim ki yarın gel doğumunu yapalım dediler. 3 gün suni sancı verildi. Bı türlu açılmam olmadı. Bide üstüne iğrenç hastane yemekleri 2 saatte bir alttan muayne. NST ye sürekli bağlayıp duruyorlardı. 3 günde 5 kilo verdim. Ve sonuç sezaryan oldum. 5 dk da bebeği elime verdiler. Bumuydu ya dedim keşke ilk gün olsaydım. Miyomumda 2 taneymiş. Alırsak çok kanama olur deyip almadılar :) onalarda bende kaldı.
kelebegiminannesiyim Berraa_54 aslında şans işi biliyor musunuz? Benim bir tanıdığım da normal yaptı ama bin pişman. Sezeryandan hiçbir farkı olmamış onun için de normal doğumun
prensesannesi07 zeykok devlete kontrol diye gittim doğuma girdim kanamam vardı ve açılmamda azdı ama doktor bana sordu normal mi sezaryen mi diye ben normal istedim iftara kalmıştı 5 dakika ağlamaya başladım dayanamadım sezaryen demiştim hemen ameliyat için hazırladı Allah razı olsun
hliony zeykok dönmedi bekledik ama tam tersi eşini rahim ağzına alıp kapatmıştı 3cm de acıkmam başlamıştı kontrol diye gidip sezaryen oldum 38+3de