zeykok biz 37 de doğduk gebelik kolestazindan dolayı 32 33 haftada öğrendik bunuda, bende doktr 37 de alicaz diyince sezeryan zornlu sandm son 1 hafta kala normal yapicaz dedi sürekli yatan ben hiç bir şey yapmadm tabi ona rağmen suni sancyla 4 cm kadar açıldı sonra dayanamadm süreç uzun geldi açıkçası öyle deli gibi bı acı cekmemstm ama ikinamyordum bebeği tutyrdm hemsreyede demstm sonra doktr geldi al beni sezeryana dedim oda aldı🥹