zeykok bebeğimin kalp atışarı yavaşlamıştı o yüzden acil sezeryana alındım. Zaten ilk gebeliğimde 32 haftada bebeğimin kalp atışları durmuştu, kaybettim bebeğimi. Onu normal doğurmuştum. İkinci gebeliğimde sancımı baya çektim ama kalp atışı yavaşlayınca doktor riske atmadı sezeryan oldum.