zeykok 7cm açılmayla sezaryene gittim son dk 🥲 oğlum 2 tur kordon dolamıştı boynuna, 1 turda bacağına, doktorum normal doğurturum ama bebek inemezse vakum kullanmak zorunda kalırım, çok dikişin olur, bana çok kızarsın dedi, iyi madem alın sezaryene dedim, sancıdan nefes alacak halim yoktu, kurtuluş gözüyle baktım ve normal doğum mu yoksa sezaryen mi deseler, ben sezaryeni seçerdim, bebek inemediği için boş boş sancı çektim, biyerlerim ayrıldığıyla kaldı ajsjjssjj 😂