zeykok Normal doğum diye aklınıza gelebilecek her tuşa bastım. Hurma, ananas, merdiven in çık, 12. Haftadan itibaren pilates, perine masajı vs vs vs bir sürü şey ve 38+5 sezaryen oldum. Çatı darlığı-bebeğin benim vücuduma göre iri olması, nst’de sancı çıkması ama hissetmemem falan filan 😬