bsrakn 41 haftalıktı sıfır belirtiyle devlet hastanesine yattım mecbur yatacaksın dedikleri için korktum 10 saat suni sancı ve sadece 3 cm açılma artık biliyorum elimde olsa kıyardım canıma öyle bi sancıydı aralıksızdı ve düşününce bile tüylerimi diken diken ediyor açılma olsun diye sakinleştirici vericez diye bide serumdan sancı vermişlerdi tamamen bi travma yani en sonunda eşim doktorları sezeryana ikna etmişti yoksa kesin ölürdüm ben🥺 suyumu kontrol ederken patlatmışlardı bide ilk yatışımda sanırım sancı o yüzdende yüksekti yazdıkça hatırlıyorum ne yaşadım yahu😢
glsmcmndr zeykok 35 hafta da doğuma girdim ben öncesinde zaten bebeğimin yumurtalıklarında kist vardı diye perinatoloji bölümüyle devam ettim bir iki hafta içinde sürekli tansiyonum yüksek çıkmaya başladı ama ilk başlarda ben hiç bir şey hissetmedim tansiyon 15 gördükten sonra bira etkisini gördüm ordan oraya sevk edildim yatış verildi haplar serumlar etki etmedi ve 1 cm bi açılma da olunca tansiyon da düşmeyince erken doğum gerçekleşti zor bi süreçti
Minisinannesi07 zeykok 30. Haftaya kadar kanamalarım vardı ayağa bile kalkmam yasaktı. İğnelerle ilaçlarla ilerledik zaten aylarca. Haftada kanamam geçti rahat bi nefes aldım, sonra 32 de kontrole gittim suyu azalmıştı biraz.. 33 de gittim biraz daha azalmıştı ama tehlikeli noktada değildi henüz. 34 de gittim suyu tamamen bitmişti. Acil sezaryene alındım. Ki böyle olmasa da muhtemelen sezaryen olurdu çünkü rahmim perdeli ve eğrilik mevcut kalp şeklinde. Kanamalar yaşamamın sebebi de buydu. Doğumda belki dha fazla kanama yaşama ihtimalim olurdu ( sezaryen oldum da az mı kanamam oldu diye sorarsanız iç kanamayı durduramadıkları için 4 ünite kan verildi ve bi yoğun bakım süreci geçirip 24 saat içinde tekrar operasyona alındım. Ölümden döndüm. Ama kızım için değer ❤️)
CaganikoFernandez yigittaha Sonrasında hiç düşünmedim çünkü doktorum çok iyiydi ameliyat sonrası gaz sancısı dışında ne dikiş ağrısı ne bir şey yaşamadım 1. Haftadan sonra tamamen normal yaşantıma döndüm ağrı acı vs olarak o yüzden acaba normal olur muydu bilmem ne diye düşünüp kendimi sıkıntıya sokmadım aklıma bile gelmedi siz de hiç düşünmeyin olmuş bitmiş :)
gokceege zeykok dar çatı dedi doktorum deneyebiliriz ama bebeğe birşeyde olabilir dedi . Bende o an korktum ve tamam sezeryan olsun dedim . Şuanki aklım olsa denerdim normali
yazbebisi aylinimonunannesi çok şükür Rabbıme sağ ve sağlıklı. Ben birazda aptal bi stajyer doktor hatası olduğunu düşünüyorum çünkü gece 3 gibi gelip suyumu patlattı sonra başka doktor gelip bakti kalp atışı zayıflamış dedi biseyler yaptılar ben o kısmı pek hatırlamıyorum sabah 10 gibi normal doğuma aldılar bebeğin kafası görünüyor ama çıkmıyordu sonra bi uzman geldi bu nee ölecekler dedi ( o sırada iki hemşire dirsekkeriyle kaburgalarımı kırarcasına bastiriyordu) sezeryane aldılar. O korkuyu stresi acıyı üzerimde travma olarak bıraktılar el birliği ile.
artikbiranneyim zeykok bebeğim 35+5 te gelmek istedi iki gün sancı cektim açılmam olmadı mecburen sezaryen oldum maalesef🙂↔️
50krsvertirreekk zeykok 35+1 de suyum geldi acil sezaryen oldum maalesef halbuki herşey yolundaydı ama böyle nasipmiş
Dedektifgadget zeykok 4 gün suni sancı Alttan muayene sonrası sezeryanla doğum yaptım imza atıp parke gittim gebelik şekerim vardı birde 4 gün aç kaldım 😥😥
glsmcmndr Dedektifgadget hala kisti duruyor anne karnında olandan şuan daha büyük ama bir milim kadar küçülme oldu inşallah küçülür yoksa amaliyat
TulayGeriDon zeykok çatı darlığı, pelvis kemiğinin aşağıda olması, bebeğimin kilosunun düşük olması. Bende sezaryenden korkuyordum normal istiyordum. Ama mecburen sezaryene döndük. Bebeğimle aramda bağ olmadi. İyi mi oldu şimdi 😒
derya0712 Tansiyon.İlk basinda belliydi zaten tutabildigimiz kadar tuttuk en son 35. Haftada tansiyon nedeniyle erken dogum yapmak zorunda kaldim.
nurftma Çok istedim en baştan beri normal olsun diye ama maalesef açıklığım olmadı doğum kanalına girmişti bebeğimde 4 kiloyu geçmişti sezeryan oldum mecburen oğlumu riske atmamak için
kalkbircaykoy Baştan beri normal doğuma ben de bebek de uygunduk normal olur diye düşünüyordum fakat 37. Haftada plesentanın yaşlanmaya başladığını öğrendim. Doktor 40 haftaya kadar kendi gelirse normal doğum gelmezse sezeryana alacağını söyledi. Açılma vs de yoktu. Bebek gelmeyince 40+0 da zorunlu sezeryan olmak zorunda kaldım. Suni sancı hakkında da olumsuz pek çok şey duyunca istemedim. Açılma olsaydı denerdim tabi.
forumgurmesi Tamamen keyfimin kahyası öyle istediği için sezaryen oldum. Hiçte pişman olmadım şükür. Ama spiral için gittiğimde doktorum spirali bile takamadı zaten istesem de normal yapamazmışım.
damlaozzz zeykok oğlumun baş çevresi büyüktü doktor zor olur karar senin dedi ne bebeği ne kendimi zorlamak istemedim sezeryan oldum iyikide olmuşum 🙈