Ben okul öncesi öğretmenyiim evet otizm yapmaz ama malesef zihinsel geriliyk yapıyor bir öğrencim vardı herhangi bir sağlık problemi yok fakat cok fazla tablettle oymuyor cocuk 5 yasında 5’e kadwr sayabiliyordu, odaklanamıyor unutuyor, üretemüyor cok üzücü böyle görmek. Ve daha cok örneği var videolardan öğrendiklerini sınıfta yapmaya calışanlar değşik değişik kelimeler, oyun üretemeyen cocuklar… ama eğiti şeyler izliyor sayıları renkleşr öğreniyor deniliyor ama bunları sizden de öğreenir cocugunuz faydaısnın yanında zararı daha cok zten belli bir yaştan sonra elinden istesek de alamayacagız telefon tableti vs bari simdi bizim elimizdeyken yapmayalım ya gercekten üzülüyorum. 4 yasında anne su diyemeyen cocuk gördüm ben arkadasımın oğlu ıh ıh diyordu ya he rşeye 4 yasında. Ben bircok örnek gördüğüm için 16 aylık kzıımı henüz hiçbiriyle haşır neşir etmedim tvyi sadece ailemin evinde veya başka yerlerde görüyor ilgilenmiyor gititği yere kadar gitsin diyorum. Tvyle yemek yemeyi de biz öğretiyoruz tıplı öğrettiğimiz he rşey giib hepsi bizim elimizde ne yazıkki cocukların beyinlerine zarar veriyor bu aletler. Bebek kafa tası yetişkin kafatasından 7 kat daha ince olduğu için tüm radyasyonu direkt alır diye paylaşmoşyı bir hoca bir de şunu eklemek isterim BİR COCUGUN BEYİN GELİŞİMİ 6 yaşına kadar %60 tamamlanır. Üretkenliği, hafırzası, neden sonuc becerisi kurma vs oyüzden her yıl önemli ama ilk 3 yıl daha da önemli dikkat edelim sevgili anneler 😢🌸