Araldoram kubraerol 20 aylık olmak üzere şükür izletmedim eşimde bende kararlıydık bu konuda .6 aylık olduktan sonra tv paketleyip kaldırdık
asaletsoydangelir kubraerol diğer türlü bişey diyemem ama yemek konusunda zamala size şart koşacak telefonu ver öyle yemek yiyeceğim gibi sözler kullanır size karşı sizin kararınız 💐
Gulay1 Hacers oyun oynadım kitap okudum telefon için çok inatlaştı ama direndim vermedim 1 hafta tam bir eziyet ama sonra yavaş yavaş unuttu sürekli eline yicek birseyler verdim hiç elini boş bırakmadım
Araldoram Hacers tabiki ekran izleyen çocuk tepki vermiyor ,soru sormaya çalışmıyor ,size eşlik etmiyor ,ağzını bıçak açmıyor ki çocuk ne öğrenecek ki ne söylesin ..ben oğlumla her işi yapıyorum yemeğe kadar hep konuşuyorum inanın ki çok fark var
defnesmom3 kubraerol TV var ilk başlarda izliyordu tabi ki yanındaydım ve eşlik ediyodum bebek şarkılarına şimdi hala açık ben yanında olursam izliyo mutfakta olduğum için hep mutfakta yanımda oluyo gün içinde yine tekrar 2 saati gecmiycek şekilde oynayarak şarkı söylüyoruz telefonu bir şeyler izlemesi icin vermiyorum kilit ekranının yan tarafında dergi var orda çiçek hayvan resmi fln oluyo onlara bakiyo bırakıyor sonra
Yigit_Yagiz_Moms kubraerol benim büyük oğlumda gelişim geriliğine neden oldu 2 yıl özel eğitim aldı şu an 7 yaşında ama hala akranlarının bir tık gerisinde
kubraerol Yigit_Yagiz_Moms ekran izledigi için olduğunu doktor mu söyledi siz mi öle anladınız teşekkür ederim bilginiz için 🙏🏻
Zeytinpekmez kubraerol oğluma bakıcı kadın izletti 25 aylık hala konuşma geriliği var . Çocuk psikoloğu tv den dedi
hasanemir Zeytinpekmez bence zamanı gelınce konusıyır çocuk. 25aylıkken anne bıle demıyordu benım oğlum şuan 33 aylıl her kelıneyı tekrar edıyır. Ve şunu söyleyim şuan o izlediklerini soyluyor bılıyo musunuz ezberlemiş o konusmafıgı surede
Tubiyl1 gulcegrgn evet farkındayım artın mümkün olduğu sürece kisitlicam en azından şimdi aklı ermiyor daha kolay yapabilirim
3003s Kızıma 2 yaşında 1 hafta günde 10 dk açtık çocuğun huyu suyu değişti ağlamalar uykuya geçememe aktifleşme yerinde duramama inanılmazdı hemen kaldırdık 3 yaş kendini regüle edebilme yaşı 3 de tekrar deneyeceğim daha fazla bilgi için @yoldabirfamily sayfam ordan yazmıştım
hasanemir kubraerol Tanıdıgım bır doktor şunu dedı bızım zamanımızda böyle teknoloji yoktu reklamları kaydedıyorduk yesın diye 😞 caresız acıyorm yemek yerken
kubraerol hasanemir yani her bebek bir değil yemek yiyen ekran olmadan da yiyordur illahi ama hiç yemek yemek isteyen bebekler için biraz olsun yesin die acıyoruz oda başımızdan sağmak yada kolayımıza geldiğinden değil hiç yemek yemeden bebeğin anneleri anlayabilir ancak
Tubiyl1 Tubanurrr bizim şimdilik hırçınlaşma yok aklı çok ermediği için de ilerde dediğiniz gibi sorun yaşarım kesinlikle anladım bunu. Elimden geldiği kadar dikkat edeceğim artık.
Zeytinpekmez hasanemir kaç kişi yüzüme ay yazııık konuşamıyor mu bu çocuk dedi öyle denilince işte anne yüreği üzülüyor insan. Bir de takip ettiğim dil terapisti ne kadar geç konuşursa eğitim hayatını o kadar etkiler dediği için endişeleniyorum. Çok şükür sizin evladınıza nasip olmuş dili sökülmüş darısı bnmkine inşallah 🌸
Ccyyln kubraerol benim kızım telefon falan pek bilmez ama TV den izliyor maalesef. Şu an 3 yaşında çok şükür konuşma olarak algı olarak bir gerileme söz konusu olmadı. Ama TV izlerken falan sanki bizimle bağlantısı kalmıyor gibi. Beyni hipnoz olmuş da tüm dış uyaranlara kapalı gibi. Şimdi TV yi azaltmaya çalışıyoruz inşallah o da olacak
Yigit_Yagiz_Moms kubraerol rica ederim . 2,5 yıldır doktor takibinde. Biz ilk gittiğimiz zaman sordu ekrana maruz kaldı mı? Kaldıysa günde kaç saat falan dedi anlattık bizde. Uyaran eksikliğine bağlı gelişim geriliği dedi. 2 ay önce yaşına uygun gelişim testi yapıldı akranlarından bir tık geride dedi doktor